הגדר את הווידיאו של NIKON D3400
ניקון D3400 היא מצלמת DSLR ברמת כניסה שתוכננה על ידי ניקון לאנשים העולים ממצלמות גשר או מצלמות קומפקטיות. למרות שהוא מספק תמונות סטילס נהדרות, הוא גם מקליט וידאו נהדר. אחת מנקודות המכירה של המצלמה הזו היא שהיא מקליטה וידיאו Entire Hd ב -1080 פריימים ו -60 פריימים לשנייה, וזה באמת מאוד מרשים ומאפשר לך השמעת וידאו חלקה ואיכותית מאוד. עם זאת, אחד החסרונות הוא שאין לו שקע מיקרופון חיצוני ושזה נפוץ מאוד ברוב המצלמות בקטגוריה זו – אם כי למרבה האירוניה לקודמו, ה- Nikon D3300, יש שקע מיקרופון חיצוני והייתי אומר שאם אתה רוצה להקליט הרבה וידאו, מה שדורש הרבה אודיו אם אתה באמת מקליט את הווידאו – אולי עושה ראיונות או מקליט להקות – אתה צריך להסתכל על D3300 ולא על המצלמה הזו.
מצד שני, מה שאני באמת אוהב במצלמה הזו הוא שיש לה הרבה אפקטים ומצבים, כך שאתה יכול להיות ממש יצירתי עם האופן שבו אתה מצלם תמונות סטילס וגם האפקטים האלה מתורגמים לסרטונים, וזה ממש כיף. אז אפשר ליהנות מאוד עם איורי תמונות שיוצרים מעין אפקט קומיקס, אבל בווידיאו. אתה יכול להשתעשע עם הקלטת האפקט המיניאטורי איזה זמן חלוף אבל בתוך אפשרות האפקטים המיניאטוריים, ותוכל גם ליהנות מאוד עם אפקט מצלמת הצעצוע שנותן סוג Old World מסוג הקלטת וידיאו באמת עם ויגנציה וצבע בלתי רווי למדי.
לפני שתתחיל להקליט קטעי וידאו, עליך לשנות כמה הגדרות בתפריטים. אז ראשית הפעל את המצלמה ולחץ על כפתור התפריט ואתה מחפש את תפריט ההקלטה. אפשרויות הווידיאו נמצאות בתחתית העמוד, כך שתוכל להשתמש ברב-בורר כדי לרדת עד למטה, או שתוכל לדחוף אותו למעלה. מכיוון שהוא נמצא על ידית סיבוב, אתה יכול לעבור ישר להגדרות הסרט. אז אתה יכול לבחור את שיעור המסגרות ואת גודל המסגרת. ישנם שני שיעורי פריימים שונים: האחד הוא NTSC, המיועד בעיקר לאמריקה ומספק 60 פריימים לשנייה או 30 פריימים לשנייה, והשני הוא PAL, המיועד בעיקר לאירופה ומספק 50 פריימים לשנייה ו -25 פריימים. לשנייה שניה. חשוב מאוד שתבחר את המתאים למדינתך. לכן כדאי לבדוק האם אינכם בטוחים. הייתי ממליץ כמובן על 1080 בקצב פריימים הגבוה ביותר. זה יירד ל 720 וזה מקובל לחלוטין עבור מדיה חברתית עבור YouTube וכו ‘. אם אתה עובר אחת מטה בתפריט, אתה יכול להסתכל על איכות הסרט, שכמובן אמורה להיות גבוהה מהרגיל, ואז להעביר אפשרות אחרת למיקרופון. ל- D3400 אין שקע מיקרופון חיצוני, אלא מיקרופון פנימי שיכול להיות יעיל יחסית למרחקים קצרים.
יש לך שלוש אפשרויות למיקרופון: הראשונה היא Vehicle וזה בסדר ועובד טוב למדי עבור רעשי סביבה, השנייה היא Manual עליה הייתי ממליץ מכיוון שהיא נותנת לך שליטה רבה יותר על הצליל שאתה מקליט. כשעובדים ידנית, כוון שהסאונד שלך יגיע לשיאו ב 12. אז אם אתה יכול לבדוק את ההקלטה מראש – אם מישהו מדבר, למשל – אתה באמת מחפש כשהאדם הכי חזק. אם אתה מגיע לשיא של 12, אתה יכול להשתמש בבורר רב כדי להעלות את הרגישות למעלה או למטה כדי לוודא שזה קורה. האחרון הוא לכבות את המיקרופון ואני בכלל לא ממליץ לעשות זאת, גם אם אינכם מתכוונים להשתמש בצליל המשמש אם הצליל נמצא בסרטון. זוהי דרך שימושית מאוד לבחירת קליפים בעת העריכה. כשאתה יוצא ממנו, המשך לעבור להפחתת רעשי רוח, מה שלא משנה הרבה. האפשרות האחרונה היא הגדרות סרט ידניות. אם תשמיט את זה, לא תוגדר ידנית גם אם אתה עובד כאן באופן ידני, מכיוון שכיבית את זה כאן. הפעלת אותו כאן מאפשרת לך להשתמש בהגדרות הידניות ובהגדרות האוטומטיות, לכן אני ממליץ לך להפעיל אותן.
לאחר ששינית את הגדרות התפריט, תוכל להסתכל דרך המצלמה כדי לראות מה אתה רואה בפועל כאשר ברצונך להקליט וידאו. לשם כך, עליך ללחוץ על כפתור Are living Check out בגב. יש כאן שני כפתורים חשובים מאוד כשאתה נמצא בתצוגה חיה. האחד הוא כפתור המידע בחלקו העליון והשני הוא כפתור ה- i בפינה השמאלית התחתונה של המסך. כשתעבור תחילה ל- Stay See, תראה מידע רב בחלקו העליון של המסך. מכיוון שעברת למצב Reside Watch, הוא עדיין לא מוגדר למצב וידאו, כך שרבים מהמידע מיועדים למעשה לתמונות סטילס. לדוגמא, יש לך את המצב שאתה נמצא בו, בין אם עדיפות לצמצם אוטומטי או ידני, הפעלה / כיבוי של פלאש, הגדרת תריס, הגדרות פוקוס אוטומטי, הגדרת בקרת תמונה, איזון לבן והאם הגודל והאיכות של תמונות הסטילס. אם לאחר מכן תלחץ פעם אחת על כפתור המידע למעלה, אתה נמצא כעת במצב וידאו. זה ייתן לך מידע רלוונטי יותר לגבי מה שיש לך בפועל כהגדרות וידאו. כאשר אתה נמצא במצב זה ולחץ על כפתור i, תקבל את כל הדברים שתוכל לשנות במצב זה. כאשר מגדירים את האוטומטי, ניתן לשנות את גודל התמונה ואיכותה, הגדרות המיקרופון, הפחתת רעשי רוח ומצב מיקוד. אם תגדיר את המצלמה ל- M להגדרה ידנית ותעבור להגדרה זו, תקבל הרבה יותר מידע. זה מראה את הגודל והאיכות של מסגרת הסרט, איזון לבן, הגדרות מיקרופון, ISO, בקרת תמונה, הפחתת רעשי רוח, בקרת מצב אזור מיקוד אוטומטי ומצב מיקוד. אז זו דרך שימושית מאוד לראות מה זמין לך בזמן שאתה מקליט וידאו. אם תלחץ שוב על מצב i כדי לצאת מזה ואז לחץ על כפתור המידע שוב, המידע הזה נעלם כך שהמסך די ריק, אך אנו מקבלים את הסמן שמציג את היקף הסרטון. בזמן שתקליט קטעי וידאו תגלה שאתה לא מקבל את כל מצב המסך המלא שתקבל אם היית מצלם תמונות סטילס. הסיבה לכך היא ששטח החיישן המשמש להקלטת וידאו קטן מהשטח הקטן יותר על המסך שנכלל בפועל באזור הווידיאו. זה ישתנה מעט אם תצלם 1080 או 720. אז כדאי לפקוח עין. לחיצה על כפתור המידע פעם נוספת תתן לך את הרשת כדי שתוכל לשמור על הכל ישר.
במובנים רבים, ההגדרות לצילום תמונות סטילס או וידאו ב- DSLR זהות. לדוגמה, תוכל להשתמש במצב חיוג כדי לבחור את המצב שבו ברצונך לצלם תמונות סטילס או קטעי וידאו. אתה יכול לקבל את זה ב- Car, אתה יכול לקבל את זה על ידני והפרמטרים כמעט זהים. ניתן לשנות את ה- ISO, לשנות את הצמצם או לשנות את מהירות התריס. האלמנט הנוסף היחיד בעת הקלטת וידאו הוא קצב המסגרות שלך. אפשרות זו נבחרה אם בחרת 1080-60 או 1080-50 או 30 או 25 או 720. אז קצב הפריימים הוא האלמנט הנוסף לסרטונים. כעת, אם אתה מקליט בקצב פריימים מסוים, מומלץ שמהירות התריס שלך תהיה כפולה מקצב המסגרות. אז אם אתה מצלם ב -30 פריימים לשנייה, מהירות התריס צריכה להיות סביב 160. אם אתה מצלם ב -60 פריימים לשנייה, קצב המסגרות שלך צריך להיות סביב 125. יש לך גמישות מסוימת כאן, אתה יכול בקלות להגיע ל 1/200 או 1/400 אם תרצה בלי שהסרטון יסבול יותר מדי.
כדי לשמור על איכות טובה ככל האפשר, אתה רוצה ש- ISO יהיה נמוך ככל האפשר וכמובן שהצמצם ישלוט על עומק השדה שלך. ניתן לשנות את שלושת האלמנטים ISO, צמצם ומהירות תריס בהגדרה הידנית. התוצאה המוזרה היא, במובן מסוים, הצמצם שכן אינך יכול לשנות את הצמצם כאשר אתה באמת מקליט את הווידאו. אז אתה צריך להגדיר את הצמצם שלך מראש ויכול לעשות זאת רק מחוץ ל- Live Watch. כאשר אתה נמצא על המסך האחורי, אתה יכול לשנות את הצמצם על ידי לחיצה על כפתור החשיפה למעלה ושימוש בגלגל הראשי. עכשיו אתה יכול גם לשנות את ISO ומהירות התריס באותו אופן. אתה יכול לשנות את מהירות התריס באמצעות הגלגל הראשי בעצמך, ואתה יכול לשנות את ה- ISO על ידי התבוננות בכפתור ה- i והסתובבות, בחירה ושינוי ה- ISO. עם זאת, ייתכן שתרצה לשנות את ה- ISO או את מהירות התריס בזמן הקלטת הווידאו. במקרה זה, באפשרותך להשתמש במקש הפונקציה הקבוע מראש שלך כדי לשנות את ה- ISO ולהשתמש בגלגל הראשי, אשר משנה את ה- ISO גם כאשר אתה מצלם תמונות בו זמנית. לחלופין, תוכלו להשתמש בגלגל הראשי עצמו כדי לשנות את מהירות התריס. גם אם אתה נמצא בתהליך הקלטת וידאו והדבר הגדול בשימוש במסך האחורי הוא שתוכל לראות את השינוי באופן מיידי, אם תשנה את מהירות התריס או את ה- ISO, התמונה תהיה בהירה יותר או כהה יותר.